رئیس کمیسیون حملونقل شورای شهر تهران اعلام کرد که تصمیمگیری نهایی درباره ادامه روند رایگان بودن خدمات مترو و اتوبوس به جلسه آتی این شورا موکول شده است. بر این اساس، وضعیت پرداخت کرایه از روز سهشنبه ۱۵ اردیبهشتماه تعیین تکلیف خواهد شد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت: تصمیم گیری درباره ادامه رایگان بودن بلیت مترو و اتوبوس به جلسه بعد شورای شهر تهران موکول شد.
به گزارش ایسنا، با توجه به آخرین تصمیم شورای شهر و شهرداری تهران، حمل و نقل عمومی در تهران تا ۱۵ اردیبهشت رایگان است و ادامه این روند به تصمیم مدیریت شهری بستگی دارد.
جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در گفتوگو با ایسنا در این خصوص گفت: تا این لحظه تصمیمی در خصوص وضعیت بلیتهای مترو و اتوبوس گرفته نشده است و در روز سهشنبه ۱۵ اردیبهشت درباره ادامه رایگان بودن مترو و اتوبوس تصمیم گیری میشود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.