تفاهم‌نامه همکاری آبفای استان تهران و شهرداری امضا شد

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:31
با هدف هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و مدیریت بهینه منابع آبی، تفاهم‌نامه‌ای در حوزه بهره‌برداری از منابع آبی و پساب میان شرکت آب و فاضلاب استان تهران و شهرداری تهران منعقد شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری آبفای استان تهران و شهرداری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما این تفاهم‌نامه به منظور توسعه همکاری‌های فنی، اجرایی و مدیریتی در مدیریت هوشمندانه با بحران کم‌آبی و ارتقای تاب‌آوری شهری طراحی شده است.

محور‌های کلیدی این همکاری شامل بهره‌گیری از ظرفیت چاه‌های مناسب در اختیار شهرداری، فرآیند تأمین، انتقال، تصفیه و بهره‌برداری از فاضلاب خام و پساب تصفیه‌شده است.

علیرضا جزقاسمی مدیرعامل آبفای استان تهران در آیین امضای این تفاهم‌نامه بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای پایداری خدمات تأکید و ابراز امیدواری کرد که این تفاهم‌نامه تحول مثبتی در مدیریت منابع و مصارف آب در سطح استان تهران ایجاد کند.

وی افزود: این توافق به بهینه‌سازی استفاده از منابع آبی کمک می‌کند و استاندارد‌های زیست‌محیطی و مدیریت شهری را ارتقا خواهد داد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز با قدردانی از تلاش‌های مدیران آبفای استان تهران در تحقق اهداف مشترک، بر اهمیت فرهنگ‌سازی برای اصلاح الگوی مصرف تأکید کرد.

داود گودرزی گفت: شهرداری تهران آمادگی لازم را برای اجرای طرح نصب لوازم کاهنده مصرف را دارد و از ظرفیت‌های سازمان زیباسازی برای اکران‌های محیطی و رسانه‌های دیداری و شنیداری به منظور فرهنگ‌سازی استفاده خواهد کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.