قلی‌زاده جام جهانی را از دست داد

عصر ایران سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:31
علی قلی‌زاده وینگر تیم ملی فوتبال ایران که در بازی این هفته مقابل موتور لوبنین مصدوم شده بود، مورد مداوای پزشکان باشگاهش قرار گرفت و مشخص شد که او با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و به این ترتیب ماه‌ها از میادین دور خواهد بود.
وینگر تیم ملی فوتبال به دلیل پارگی رباط صلیبی جام جهانی ۲۰۲۶ را از دست داد.
 
به گزارش ایسنا، علی قلی‌زاده وینگر تیم ملی فوتبال ایران که در بازی این هفته مقابل موتور لوبنین مصدوم شده بود، مورد مداوای پزشکان باشگاهش قرار گرفت و مشخص شد که او با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و به این ترتیب ماه‌ها از میادین دور خواهد بود.
 
بر این اساس علی قلی‌زاده نمی‌تواند تیم ملی ایران را در جام جهانی ۲۰۲۶ همراهی کند. علی قلی‌زاده در شرایطی با این مصدومیت مواجه شد که امروز (دوشنبه) به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ لهستان انتخاب شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.