وزیر خارجه کشورمان در گفتوگو با همتای اسپانیایی بر رویکرد مسئولانه ایران در مسیر صیانت از ثبات و امنیت پایدار در منطقه تأکید کرد.
به گزارش تابناک به نقل از وزارت امور خارجه، سید عباس عراقچی و «خوسه مانوئل آلبارز» وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اسپانیا، شامگاه یکشنبه در تماس تلفنی، در خصوص آخرین تحولات منطقهای و بینالمللی و نیز روابط دوجانبه به گفتوگو و تبادل نظر پرداختند.
عراقچی در این تماس، با تأکید بر رویکرد مسئولانه جمهوری اسلامی ایران در مسیر صیانت از ثبات و امنیت پایدار در منطقه، به تشریح تلاشها و ابتکارات دیپلماتیک کشورمان برای پایان دادن به جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران پرداخت.
منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.