ایران از عربستان قدردانی کرد

تابناک سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:31
نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت، تسهیلات و خدمات ارائه شده برای ضیوف الرحمان به‌ویژه حجاج کشورمان را موجب برگزاری حج شایسته دانسته و از خدمات میزبان قدردانی کردند.

به گزارش تابناک، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج کشورمان و علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت و هیات همراهش، امروز با استقبال علیرضا عنایتی سفیر ایران در ریاض و حسن زرنگار، سرکنسول کشورمان در جده وارد فرودگاه مدینه منوره شدند.

حجت الاسلام نواب و علیرضا رشیدیان در اظهارات جداگانه‌ای تسهیلات و خدمات ارائه شده برای ضیوف الرحمان خصوصا حجاج کشورمان را موجب برگزاری حج شایسته دانسته و از خدمات میزبان تقدیر کردند.

رییس بعثه مقام معظم رهبری و رییس سازمان حج با حضور در مسجد شجره، اولین کاروان حج گزاران کشورمان که از مدینه منوره عازم مکه مکرمه بودند را بدرقه کردند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.