خضریان: اماراتی‌های را به زندگی قبیله‌ای و شترسواری برمی‌گردانیم

تابناک سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
علی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی در یک برنامه تلویزیونی با تاکید بر اینکه «اماراتی‌ها آدم‌های بی‌ریشه‌ای هستند» گفت: «با توجه به اینکه در این جنگ تکنولوژی از آنها گرفته خواهد شد حتما به شترسواری روی خواهند آورد».

به گزارش تابناک، علی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی امروز در یک برنامه تلویزیونی با تاکید بر اینکه «اماراتی‌ها آدم‌های بی‌ریشه‌ای هستند» گفت: «با توجه به اینکه در این جنگ تکنولوژی از آنها گرفته خواهد شد حتما به شترسواری روی خواهند آورد».

وی افزود: «انشاالله مردم خواهند دید که اثرات تکنولوژی خیلی زود از زندگی کسانی که می‌خواهند اقتصاد شیشه‌ای خود را در همراهی با صهیونیست‌ها در تجاوز به ایران ادامه دهند، پاک می‌شود. البته برای آنها مشکلی نیست چون به شترسواری و زندگی قبیله‌ای عادت دارند».

گفتنی است، اظهارات خضریان پیش از اعلام وضعیت اضطراری در امارات بیان شده است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.