کاشت نهال در منطقه ۱۸ به یاد شهدای مدرسه میناب

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
همزمان با روز معلم ، مدرسه هوشمند ترافیک در منطقه ۱۸ افتتاح و نهالی به یاد شهدای مظلوم مدرسه میناب در جنگ تحمیلی سوم کاشته شد.

غرس نهال با یاد و خاطراتی از شهدای مظلوم مدرسه میناببه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، این مراسم به مناسبت فرا رسیدن دوازدهمین روز از اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت آیت ا... مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با حضور جمعی از مدیران شهری منطقه، کادر آموزشی و دانش آموزان مدارس علامه امینی، مصطفی خمینی و فرشتگان منعمی در شهرک آموزش ترافیک شهرداری برگزار شده بود.
همچنین کاشت نهال به یاد شهدای مظلوم مدرسه میناب، تکریم منزلت معلمین مدارس علامه امینی، مصطفی خمینی و فرشتگان منعمی، تقدیر از برگزیدگان مسابقات ماهیانه شهرک آموزش ترافیک شهرداری همراه با اجرای بخش‌های متنوع فرهنگی و هنری شاد بخش‌های دیگر این مراسم را تشکیل داده بودند.
غرس نهال با یاد و خاطراتی از شهدای مظلوم مدرسه مینابخبر دیگر اینکه ویژه برنامه هر درخت؛ چتری برای زمین نیز همزمان با فرا رسیدن هفته ملی زمین پاک با حضور محمدی شهردار، تعدادی از معاونین و مدیران شهری و جمع کثیری از کارگران شاغل و فعالین زیست محیطی برگزار شد. 
محمدی شهردار منطقه طی سخنانی در این مراسم با اشاره به این نکته که مدیریت شهری بعنوان نهادی اجتماعی و فرهنگی نه سازمان صرف خدماتی رویکردی همسو و همراه با دستگاه‌های متولی در امر صیانت از محیط زیست، دارد، اظهار داشت: با شعار دادن نمی‌توان کاری را از پیش برد، در عمل بایستی برای تحقق این مهم همت گمارد. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.