اجرای پویش به عشق امام‌رضا و به حرمت رهبر شهیدم می‌بخشم در استان تهران

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
به‌مناسبت دهه کرامت و در طلیعه میلاد با برکت امام مهربانی‌ها، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، پویش سراسری به عشق امام‌رضا (ع) می‌بخشم و به حرمت رهبر شهیدم می‌بخشم در استان تهران اجراشد.

**آغاز پویش به عشق امام‌رضا و به حرمت رهبر شهیدم می‌بخشم در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، علی ناصر کلی‌وند معاون قضائی رییس کل دادگستری و سرپرست شورای حل اختلاف استان تهران گفت: این پویش با هدف گسترش فرهنگ عفو، گذشت و سازش در جامعه، یادآور روحیه رحمت و بزرگواری امام رضا (ع) و وفاداری به آرمان‌های شهدای والامقام است.

وی ادامه داد: مردم نیک‌اندیش ایران اسلامی، در این حرکت معنوی، با بخشیدن دل‌ها، گذشت از کدورت‌ها و یاری در حل اختلافات، جلوه‌ای نو از مهربانی رضوی و همدلی انقلابی را در فضای جامعه رقم می‌زنند.

کلی‌وند افزود: در این پویش، هر تصمیم برای بخشش، نه فقط گامی در مسیر آرامش و صلح اجتماعی، بلکه ادای دِینی است به سیره اهل‌بیت (ع) و یاد رهبر شهیدانی که جان خود را در راه هدایت و عزت ملت فدا کردند.

سرپرست شورای حل اختلاف استان تهران افزود: با عشق به امام‌رضا (ع) و به حرمت رهبر شهیدمان، ببخشیم تا مهربانی در کوچه‌های ایران گسترش یابد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.