ادارات ایلام فردا با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 19:18
ایلام - ادارات ایلام فردا با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی استاندار ایلام برای رفاه حال شهروندان ایلامی و در حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران با توجه به شروع بازی تیم ملی فوتبال ایران و مصر در ساعت ۶ و نیم بامداد آغاز بکار ادارات استان را برای فردا شنبه ۶ تیرماه با ۲ ساعت تاخیر و از ساعت ۹ صبح اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، این تصمیم استاندار ایلام در راستای حمایت از هواداران بعنوان یار دوازدهم تیم ملی فوتبال برای تماشای بازی حساس دو تیم ملی ایران و مصر اتخاذ شده است و شامل دستگاه های امدادی، خدماتی و درمانی نمی شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.