قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت کشورهای منطقه را بر باد خواهد داد

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 19:50
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در فضای مجازی نوشت: ‏به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار می‌دهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در فضای مجازی نوشت: ‏به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار می‌دهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.

وی با بیان اینکه دیدید که پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای‌تان چگونه به جای تامین امنیت، به منبع تهدید بدل شد، تصریح کرد: قدرت موشکی، پهپادی و همچنین مدیریت تنگه هرمز، خط قرمز جدی ایران است. تنها راه تامین امنیت منطقه، فاصله گرفتن از امریکاست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.