رکنا: استاندار کردستان که حدود یک ماه پیش وعده تأمین یک واحد مسکونی ملکی برای دو خواهر آسیبدیده سنندجی را داده بود، امروز (جمعه) به وعده خود عمل کرد و کلید، برگه واگذاری منزل بههمراه تمامی تجهیزات مورد نیاز زندگی را به آنان تحویل داد.
به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، پس از تعیین تکلیف حضانت و سرپرستی این دو خواهر از سوی مراجع قضایی، آنان در این منزل سکونت خواهند یافت.
واگذاری این واحد مسکونی با هدف حمایت از این دو خواهر و فراهم کردن زمینه آغاز زندگی در محیطی امن، آرام و با ثبات انجام شده است.
پایان خبر / رکنا / کدخبر 1228172
منبع خبر "
رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.