خبرورزشی‌گردی| جلال حسینی: دوست نداشتم پرسپولیس برایم بازی خداحافظی بگذارد/ شماره ۴ را می‌پوشیدم، ۴٫۴ خداحافظی کردم

خبرورزشی جمعه 05 تیر 1405 - 22:03
جلال حسینی، کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی در ابتدای تیر ماه سال ۱۴۰۱ خبر خداحافظی خود را رسانه‌ای کرد و ۴ تیر همان سال صراحت اعلام کرد از دنیای بازیگری جدا شده است.

سیدجلال در ۵ تیر سال ۱۴۰۱ و به فاصله ۲۴ ساعت پس از خداحافظی خود با خبرورزشی به گفت‌وگو نشست و حرف‌های جالب توجهی بر زبان آورد که بد نیست در چهارمین سالگرد آن، خلاصه حرف‌هایش را دوباره مرور کنیم:

  • هر آمدنی یک رفتنی هم دارد. ‌ تمام ماجرای خداحافظی تصمیم خودم بود و اگرچه دشواری‌های خاص خود را داشت ولی احساس می‌کنم تصمیم درستی گرفتم.
  • علاقه‌ای به بازی خداحافظی در پرسپولیس نداشتم. دوست نداشتم سر و صدا به پا کنم و اهل شلوغ‌کاری نیستم روی همین اصل به رغم اصرار آقای درویش، از ایشان تشکر کرده و بابت بازی خداحافظی عذر خواستم.
  • سال‌ها پیراهن شماره ۴ را در تیم ملی و پرسپولیس پوشیدم و به همین دلیل ترجیح دادم چهارم تیر سال ۱۴۰۱ خداحافظی کنم.

بیشتر بخوانید: حسینی: کیروش را بخشیدم هرچند قربانی دعواهایشان شدم/ داور بازی ایران - آرژانتین جنایت کرد!

خبرورزشی‌گردی| جلال حسینی: دوست نداشتم پرسپولیس برایم بازی خداحافظی بگذارد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.