پروازهای ایران و امارات هفته جاری از سر گرفته می‌شود

خبرگزاری تسنیم شنبه 06 تیر 1405 - 14:23
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد پروازهای ایران و امارات هفته جاری از سر گرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:

پروازهای ایران و امارات متحده عربی، در پی مذاکرات انجام‌شده میان مقامات سازمان هواپیمایی کشوری دو کشور و با پیگیری‌های صورت‌گرفته از طریق مجاری دیپلماتیک، از هفته جاری از سر گرفته می شود.

در راستای عادی‌سازی پروازهای برنامه‌ای با کشورهای همسایه و با هماهنگی میان ایران و امارات، مقرر شده است در فاز نخست، شرکت‌های هواپیمایی ایرانی با معرفی به طرف اماراتی، پروازهای خود به این کشور را از سر بگیرند.

در مرحله بعد نیز شرکت‌های هواپیمایی اماراتی با معرفی شرکت‌های مورد تأیید خود، فعالیت‌های پروازی را از سر خواهند گرفت تا چرخه تعاملات و همکاری‌های دوجانبه در حوزه حمل‌ونقل هوایی به وضعیت عادی بازگردد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.