به گزارش همشهری آنلاین، اکرمی نیا بیان کرد: ما در طول جنگ تجهیزات پیشرفتهتری ساختیم. برای مثال، در روزهای پایانی جنگ از پهپادهای جدیدی استفاده کردیم که مراحل تحقیقاتیشان از گذشته شروع شده بود و توانستیم آنها را در دل جنگ عملیاتی کنیم؛ همچنین موشکهای بهینهشدهای در سطح نیروهای مسلح، هم ارتش و هم سپاه، با کیفیت بالاتر به کار گرفته شد. این نشان میدهد که ما در عین حال که از تجهیزات موجود استفاده میکردیم، از حوزه تحقیق و توسعه نیز غافل نبودیم.
دولت به سپاه نفت داده است؟ + ویدئو | سخنگوی سپاه: اطلاعی ندارم
هربار آتشبس را نقض کنند ... | ویدئو
وی ادامه داد: ما در دو حوزه ساخت داخل و خرید تجهیزات پیشرفته از کشورهای دوست برنامهریزی جدی داریم و قطعاً در روزهای آینده از تجهیزات پیشرفتهتری برخوردار خواهیم شد. پهپادهایی که در روزهای پایانی جنگ رونمایی کردیم، بسیار پیشرفتهتر از نسلهای قبلی مانند «آرش-۲» هستند و بهزودی از قابلیتهای آنها برای ملت عزیز ایران خواهیم گفت. ما از این گنج عظیم برای ساختن آیندهای امنتر و قدرتمندتر استفاده خواهیم کرد.













