طی جنگ ۴۰ روزه تجهیزات پیشرفته‌تری ساختیم + ویدئو | توضیحات سخنگوی ارتش

همشهری آنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 10:56
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در طول جنگ ۴۰ روزه تجهیزات پیشرفته‌تری ساختیم.

به گزارش همشهری آنلاین، اکرمی نیا بیان کرد: ما در طول جنگ تجهیزات پیشرفته‌تری ساختیم. برای مثال، در روزهای پایانی جنگ از پهپادهای جدیدی استفاده کردیم که مراحل تحقیقاتی‌شان از گذشته شروع شده بود و توانستیم آنها را در دل جنگ عملیاتی کنیم؛ همچنین موشک‌های بهینه‌شده‌ای در سطح نیروهای مسلح، هم ارتش و هم سپاه، با کیفیت بالاتر به کار گرفته شد. این نشان می‌دهد که ما در عین حال که از تجهیزات موجود استفاده می‌کردیم، از حوزه تحقیق و توسعه نیز غافل نبودیم.

دولت به سپاه نفت داده است؟ + ویدئو | سخنگوی سپاه: اطلاعی ندارم

هربار آتش‌بس را نقض کنند ... | ویدئو

وی ادامه داد: ما در دو حوزه ساخت داخل و خرید تجهیزات پیشرفته از کشورهای دوست برنامه‌ریزی جدی داریم و قطعاً در روزهای آینده از تجهیزات پیشرفته‌تری برخوردار خواهیم شد. پهپادهایی که در روزهای پایانی جنگ رونمایی کردیم، بسیار پیشرفته‌تر از نسل‌های قبلی مانند «آرش-۲» هستند و به‌زودی از قابلیت‌های آن‌ها برای ملت عزیز ایران خواهیم گفت. ما از این گنج عظیم برای ساختن آینده‌ای امن‌تر و قدرتمندتر استفاده خواهیم کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.