پست پرانتقاد تیم ملی بالاخره درخشید

ورزش سه یکشنبه 07 تیر 1405 - 11:22
سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران با عملکردی مؤثر برابر ژاپن، یکی از بهترین نمایش‌های خود در لیگ ملت‌ها را به ثبت رساند و امتیازاتش را دو رقمی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار تیم‌های ایران و ژاپن در چارچوب هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال، سید عیسی ناصری، یکی از سرعتی‌زن‌های تیم ملی والیبال ایران، توانست امتیازات خود را دو رقمی کند.

سید عیسی ناصری که دومین سال حضورش در ترکیب تیم ملی والیبال بزرگسالان را سپری می‌کند، موفق شد در دیدار مقابل ژاپن ۱۱ امتیاز کسب کند که ۹ امتیاز آن از حمله، یک امتیاز از دفاع و یک امتیاز از سرویس به دست آمد.

در این فصل از لیگ ملت‌های والیبال، کمتر پیش آمده بود که سرعتی‌زن‌های تیم ملی والیبال ایران امتیازات خود را دو رقمی کنند، اما سید عیسی ناصری موفق شد این طلسم را بشکند.

عیسی ناصری از جمله بازیکنانی است که پس از حضور روبرتو پیاتزا به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال، توانسته برای خود جایگاهی در ترکیب این تیم دست‌وپا کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.