تیم ملی و ستاره‌ای که از روی نیمکت درخشید

ورزش سه یکشنبه 07 تیر 1405 - 11:23
دریافت‌کننده جوان تیم ملی والیبال ایران در نخستین فرصت جدی خود، نمایشی امیدوارکننده ارائه داد و نقش مهمی در بازگشت ایران مقابل ژاپن ایفا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که نخستین سال حضور خود را در ترکیب تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران سپری می‌کند، مبین نصری است که در پست دریافت‌کننده قدرتی بازی می‌کند.

مبین نصری ۲۳ ساله که در هفته نخست مسابقات بازی‌ها را از روی نیمکت تماشا می‌کرد، در هفته دوم نیز همین روند را ادامه می‌داد تا اینکه در دیدار مقابل ژاپن، ناگهان ورق به سود او برگشت.

مبین نصری که فصل گذشته در تیم یاروسلاویچ روسیه بازی کرده است و قرار است فصل آینده در لیگ ژاپن به میدان برود، مقابل ژاپن عملکردی امیدوارکننده داشت و نشان داد می‌توان روی او برای بازی‌های آینده نیز حساب کرد.

نصری که به‌عنوان یار ذخیره وارد زمین شد، ۱۳ امتیاز برای تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن کسب کرد و یکی از عوامل اصلی کشیده شدن این دیدار به ست پنجم بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.