سخنگوی سپاه پاسداران گفت: از این که دولت برای تامین بودجه جنگ به سپاه نفت داده باشد اطلاعی ندارم اما وظیفه دولت، پشتیبانی از نیروهای نظامی برای انجام مأموریتهایشان است.
به گزارش دانشجو؛ سردار حسین محبی، سخنگوی سپاه پاسداران در حاشیه هم اندیشی با رسانه ها و در پاسخ به پرسشی در باره 20 میلیون بشکه نفتی که گفته می شود دولت به این نهاد داده اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: وظیفه دولت، پشتیبانی از نیروهای نظامی برای انجام مأموریتهایشان است. سپاه برای تجهیز و پشتیبانی از یگانهای مختلف خود به بودجه نیاز دارد و دولت موظف است این بودجه را تأمین کند. دولت موظف به حمایت از نیروهای مسلح است و در شرایطی که کشور با ابرقدرتها درگیر جنگ باشد، این حمایت اهمیت بیشتری پیدا میکند.
رئیس جمهور پیش از این گفته بود: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که مال دولت بود را به سپاه دادیم تا بتواند خرج کند؛ یعنی از پول خودمان ارزی که داشتیم را به آن عزیزان دادیم.