سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد که بجنگد، اطلاعی ندارم

عصر ایران یکشنبه 07 تیر 1405 - 11:26
رئیس جمهور پیش از این گفته بود: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که مال دولت بود را به سپاه  دادیم تا بتواند خرج کند؛ یعنی از پول خودمان ارزی که داشتیم  را به آن عزیزان دادیم.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: از این که دولت برای تامین بودجه جنگ به سپاه نفت داده باشد اطلاعی ندارم اما وظیفه دولت، پشتیبانی از نیرو‌های نظامی برای انجام مأموریت‌هایشان است.

به گزارش دانشجو؛ سردار حسین محبی، سخنگوی سپاه پاسداران در حاشیه هم اندیشی با رسانه ها و در پاسخ به پرسشی در باره 20 میلیون بشکه نفتی که گفته می شود دولت به این نهاد داده اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: وظیفه دولت، پشتیبانی از نیرو‌های نظامی برای انجام مأموریت‌هایشان است. سپاه برای تجهیز و پشتیبانی از یگان‌های مختلف خود به بودجه نیاز دارد و دولت موظف است این بودجه را تأمین کند. دولت موظف به حمایت از نیرو‌های مسلح است و در شرایطی که کشور با ابرقدرت‌ها درگیر جنگ باشد، این حمایت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

رئیس جمهور پیش از این گفته بود: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که مال دولت بود را به سپاه  دادیم تا بتواند خرج کند؛ یعنی از پول خودمان ارزی که داشتیم  را به آن عزیزان دادیم.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.