به گزارش همشهری آنلاین، عزیزی در بزرگداشت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر بیان کرد: آمریکاییها نهم اسفند ۱۴۰۴ با اهدافی سه گانه؛ تسلیم، تجزیه و براندازی نبردی را علیه ملت بزرگ و عزیز و غیور ایران آغاز کردند.
گفته بود حامل این نامه برای رهبر شما هستم + ویدئو | روایتی درباره…
جز وزیر ارشاد کسی به لامرد سر نزد! | ویدئو
وی ادامه داد: آمریکاییها واقعاً با اراده به منظور تسلیم، تجزیه و براندازی این جنگ را شروع کردند. نمونه بارز و برجسته آن بعد از اقدامات شرارت بارشان در میناب و لامرد و در اقصی نقاط ایران اسلامی و از همه مهمتر شهادت رهبر شهید ما در این اهداف سه گانه شکل گرفته بود.













