آمریکایی‌ها با هدف تجزیه و براندازی و تسلیم جنگ را شروع کردند | ویدئو

همشهری آنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 11:58
ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها با سه هدف شوم تسلیم، تجزیه و براندازی به جنگ با ایران آمدند.

به گزارش همشهری آنلاین، عزیزی در بزرگداشت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر بیان کرد: آمریکایی‌ها نهم اسفند ۱۴۰۴ با اهدافی سه گانه؛ تسلیم، تجزیه و براندازی نبردی را علیه ملت بزرگ و عزیز و غیور ایران آغاز کردند.

گفته بود حامل این نامه برای رهبر شما هستم + ویدئو | روایتی درباره…

جز وزیر ارشاد کسی به لامرد سر نزد! | ویدئو

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها واقعاً با اراده به منظور تسلیم، تجزیه و براندازی این جنگ را شروع کردند. نمونه بارز و برجسته آن بعد از اقدامات شرارت بارشان در میناب و لامرد و در اقصی نقاط ایران اسلامی و از همه مهمتر شهادت رهبر شهید ما در این اهداف سه گانه شکل گرفته بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.