استقلال صعود مسی‌ها را تبریک گفت

ورزش سه یکشنبه 07 تیر 1405 - 12:02
تیم فوتبال مس شهر بابک با کسب جواز حضور در لیگ برتر فوتبال ایران، فصل آینده در بالاترین سطح فوتبال کشور به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس شهر بابک روز گذشته موفق شد با پیروزی برابر نیروی زمینی، توانست راهی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران شود.

باشگاه استقلال که پیش از این نیز صعود نساجی را تبریک گفته بود، با انتشار پیامی نوشت:

صعود تیم فوتبال مس شهر بابک به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را به مردم شریف و ورزش‌دوست شهرستان شهر بابک، استان کرمان، مدیران، اعضای کادر فنی، بازیکنان و هواداران این باشگاه تبریک می‌گوییم.

حضور نماینده‌ای جدید از استان کرمان در سطح نخست فوتبال کشور، اتفاقی ارزشمند برای توسعه و گسترش فوتبال در نقاط مختلف ایران محسوب می‌شود و می‌تواند به افزایش جذابیت و رقابت در لیگ برتر کمک کند.

باشگاه استقلال ضمن خوشامدگویی به مس شهر بابک در جمع لیگ برتری‌ها، برای این تیم در فصل پیش رو آرزوی موفقیت، سربلندی و حضوری شایسته در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را دارد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.