نمایی از پلنگ مازندران از قاب دوربین تله‌ای محیط‌بان

فرارو یکشنبه 07 تیر 1405 - 12:10
دوربین تله‌ای یک محیط بان در سوادکوه تصاویری از یک پلنگ را ثبت کرده است.

  تصاویری زیبا از پلنگ در قاب دوربین تله‌ای توسط محیط‌بان علی اکبر ایمانی در ارتفاعات منطقه جنگلی شکار ممنوع سوادکوه به ثبت رسیده است.

ثبت این تصاویر ارزشمند بار دیگر بر اهمیت حیاتی حفاظت از مناطق شکار ممنوع و زیستگاه‌های طبیعی تاکید می‌کند.

پلنگ ایرانی به‌عنوان یکی از نمادهای حیات وحش کشور نیازمند توجه ویژه و اقدامات حفاظتی جدی است و این امیدواری وجود دارد اینگونه تصاویر الهام‌بخش، انگیزه‌ای برای افزایش تلاش‌ها در جهت حفظ این میراث گران‌بهای طبیعی برای نسل‌های آینده باشد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.