بلیت ناگویا برای دو ژیمناست ایرانی صادر شد

ورزش سه یکشنبه 07 تیر 1405 - 12:11
ملی پوشان اعزامی ژیمناستیک در رشته ترامپولین مردان برای حضور در بازی های آسیایی ناگویا مشخص شدند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های انتخابی تیم ملی ترامپولین مردان ایران برای تعیین نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی ناگویا، به میزبانی استان البرز برگزار شد.

در این مسابقات، سجاد کارگر، محمد سعیدآبادی، آریا مام‌عبدالله، ابوالفضل کیماسی، علیرضا طاطی، سینا روحی‌پناه، محمدحسین بانی، آرتین آردین‌زاده و بردیا النگ به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها، آریا مام‌عبدالله و محمد سعیدآبادی با کسب بهترین نتایج، به عنوان دو ملی‌پوش اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی ناگویا انتخاب شدند. همچنین ابوالفضل کیماسی نیز به عنوان ورزشکار رزرو، در اردوهای تیم ملی حضور خواهد داشت.

بدین ترتیب تیم ملی ژیمناستیک ایران در رشته ترامپولین مردان با ترکیب آریا مام‌عبدالله و محمد سعیدآبادی در بازی های آسیایی ناگویا شرکت می کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.