بقائی: توسعه روابط با عراق در صدر اولویت‌های تهران است

فرارو یکشنبه 07 تیر 1405 - 12:55
سخنگوی وزارت خارجه بر توسعه روابط با عراق به‌عنوان اولویت اصلی کشور تأکید کرد.

اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت خارجه، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

«درود بر عراق بزرگ و برادر؛ به همراه وزیر امور خارجه وارد بغداد شدیم و پس از ادای احترام به فرماندهان پیروزی، با برادران عراقی خود، از جمله رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه عراق، دیدار و گفت‌وگو خواهیم کرد.»

بقائی تآکید کرد: «توسعه روابط با عراق، که پیوندهای عمیق فرهنگی و تمدنی ما را به یکدیگر پیوند داده است، همواره در صدر اولویت‌های تهران باقی خواهد ماند.»

توئیت بقائی

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.