معرفی کاراته کاهای اعزامی به ناگویا/ نعمتی و اباذری در دیدار انتخابی

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 تیر 1405 - 12:54
ترکیب تیم ملی کاراته برای حضور در بازیهای آسیایی ناگویا عصر امروز با برگزاری یک دیدار انتخابی کامل می شود. 

به گزارش خبرنگار مهر، کاراته ایران در بخش بانوان با ترکیبی از کاتای تیمی و کومیته انفرادی در بازیهای آسیایی به روی تاتامی خواهد رفت. آتوسا گلشاد نژاد و فاطمه زهرا سعیدی در بخش کومیته و ترکیب فاطمه صادقی، سپیده امینی و زینب‌السادات حسینی در این دوره از بازیها حضور خواهند داشت.

نکته مهم در خصوص اینکه با انتخاب کاتای تیمی، فاطمه صادقی این شانس را دارد که در کاتای انفرادی هم به مصاف رقبای خود برود. این بدان معناست که در بخش بانوان تیم کشورمان چهار شانس برای کسب مدال دارد.

اما در بخش مردان حضور مرتضی نعمتی و علی اصغر آسیابری در این دوره از بازیها تا حدود زیادی قطعی است و انتخاب نفر سوم به نتیجه دیدار انتخابی بین محمود نعمتی و صالح اباذری موکول شد. دیداری که عصر امروز برگزار خواهد شد.

البته این احتمال هم وجود دارد که در بخش مردان نیز همانند بانوان کاتای تیمی به ترکیب تیم اعزامی جایگزین یکی از اعضای تیم کومیته شود. با این شرایط ترکیب نهایی در جلسه ای که بعد از دیدار انتخابی وزن ۸۴+ کیلوگرم بررسی و نهایی خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود که کاراته ایران هشت سهمیه برای حضور در بازیهای آسیایی دارد که در نهایت مشخص شد، این سهمیه ها مطابق سال های گذشته هم شش سهمیه است و تغییری نکرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.