نامه تاجرنیا به میراسماعیلی؛ / استقلال رسما وارد لیگ برتر جودو شد

ورزش سه یکشنبه 07 تیر 1405 - 12:55
باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جودو، آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر جودو در بخش آقایان و بانوان اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علی تاجرنیا مدیرعامل باشگاه استقلال امروز یکشنبه ۷ تیرماه با ارسال نامه‌ای به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، آمادگی این باشگاه را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر جودوی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان اعلام کرد.

با موافقت فدراسیون جودو، باشگاه استقلال در فصل جدید لیگ برتر جودوی کشور در هر دو بخش مردان و زنان حضور خواهد داشت. 

این اقدام در راستای گسترش فعالیت‌های باشگاه استقلال در رشته‌های مختلف و حضور در رقابت‌های کشور انجام شده است؛ اتفاقی که از سال قبل در خیلی از رشته ها از جمله والیبال، بسکتبال، هندبال، کشتی و… رخ داده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.