دکتر بیژن در سال بازنشستگی پُرکارترین شد

ورزش سه یکشنبه 07 تیر 1405 - 13:27
کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت یک بازی حساس دیگر را به بیژن حیدری سپرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پلی‌آف آسیایی فوتبال ایران برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز دوشنبه میان چادرملو اردکان و گل‌گهر سیرجان برگزار خواهد شد؛ به همین خاطر کمیته داوران کوبل داوری مسابقه را انتخاب کرده و قضاوت این مسابقه حساس را به بیژن حیدری داور بین‌المللی و باتجربه فوتبال ایران سپرده است.

دکتر حیدری در حالی فردا بازی چادرملو و گل‌گهر را برای تعیین سهمیه آسیایی سوم فوتبال ایران سوت می‌زند که هفته گذشته در لیگ یک داور حساس‌ترین مسابقه بود. او در قائمشهر نبرد دو تیم صدرنشین لیگ یک یعنی نساجی و مس شهربابک را قضاوت کرد و حالا کمیته داوران یک بازی حساس دیگر را در فوتبال ایران به حیدری سپرده است.

این در حالی است که دو روز پیش دانیال مرادی رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اعلام کرد بیژن حیدری به خاطر محدودیت قضاوت داوران بالای 45 ساله تا زمستان امسال بیشتر داوری نخواهد کرد و بعد از آن بازنشسته خواهد شد.

در این شرایط به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال در ماه های پایانی قضاوت حیدری قصد دارد بیشتر از تجربه او استفاده کند و احتمالا با شروع مجدد لیگ برتر هم این رویه ادامه داشته باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.