به گزارش خبرآنلاین، حوریه حاجی زاده افزود: از ۳۰ هزار تن دانش آموز کلاس اولی در هرمزگان تاکنون ۲۳ هزار تن نام نویسی شدهاند.
وی گفت: از این شمار سیزده هزار و ۴۰۰ تن، حدود ۶۰ درصد نام نویسی خود را قطعی کردهاند.
حاجی زاده افزود: والدین برای قطعی کردن نام نویسی فرزندان خود باید به مدارس بصورت حضوری مراجعه کنند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به احتمال تمدید نام نویسی کلاس اولیها گفت: نام نویسی کلاس اولیها از اول خرداد آغاز شده است و تا ۱۰ تیر ادامه دارد.













