دو خارجی استقلال از سفارت‌های خود استعلام گرفتند

خبرآنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 15:54
دو بازیکن خارجی استقلال منتظر صدور مجوز بازگشت به ایران از سوی سفارت کشورهای خود هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که مسئولان استقلال اعلام کردند مطالبات یاسر آسانی و منیر الحدادی به طور کامل پرداخت شده و تاییدیه این موضوع را نیز از دو ستاره خارجی دریافت کردند، اما آنها هنوز به ایران برنگشتند و همین موضوع نگرانی هایی را برای هواداران ایجاد کرده است.

به نقل از ورزش سه، عدم حضور آسانی و الحدادی در ایران در شرایطی اتفاق افتاده که تمرینات استقلال از یک هفته پیش زیر نظر سهراب بختیاری‌زاده آغاز شده و در جریان است.

در شرایطی که مدیران باشگاه استقلال پیگیر بازگشت الحدادی و آسانی به تهران هستند، خبر می‌رسد که دو این دو بازیکن برای بازگشت به ایران منتظر تاییدیه هستند. با توجه به هشداری که سفارت های آلبانی و مراکش برای ترک ایران توسط اتباع خود در دوران جنگ تحمیلی داده بود، حالا آسانی و الحدادی از سفارتخانه کشورهای خود استعلام گرفتند.

بر اساس پیگیری‌ها آسانی و الحدادی برای بازگشت به ایران مشکلی ندارند اما منتظر صدور تاییدیه از سفارتخانه های آلبانی و مراکش هستند تا پس از طی شدن مراحل اداری مجوز سفر به تهران را دریافت کرده و به اردوی آبی پوشان ملحق شوند.

253 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.