بازگشت اوسمار به تهران برای تمرینات پرسپولیس

بیتوته یکشنبه 07 تیر 1405 - 17:08

بازگشت اوسمار به تهران برای تمرینات پرسپولیس



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویه را سرمربی برزیلی پرسپولیس عصر امروز وارد تهران شد تا تمرینات این تیم زیرنظر او برگزار شود.

 

تولدو دستیار اوسمار نیز همراه با او به تهران آمده تا سرخپوشان پایتخت اینگونه برای ازسرگیری دوباره رقابت‌های لیگ برتر و همچنین کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا۲ خط و نشان بکشند.

 

پرسپولیس منتظر صدور رای کمیته استیناف در خصوص پرونده جنجالی بازی گل گهر و چادرملو اردکان است.

 

در صورتیکه استیناف رأی کمیته انضباطی مبنی بر برد ۳ بر صفر گل گهر به دلیل استفاده چادرملو از بازیکن غیرمجاز را تأیید کند نماینده سیرجان راهی لیگ قهرمانان اسیا۲ خواهد شد در غیر اینصورت تورنمنت سه جانبه برای تعیین سهمیه سوم فوتبال باشگاهی ایران در آسیا برگزار می شود.

 

 

منبع خبر "بیتوته" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.