فرمانده سپاه حضرت قمر بنیهاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج و معرفی تیمها و نفرات برتر استان در دانشکده کشاورزی شهرکرد، افزود: امروز دشمنان در آن سوی دنیا نشستهاند و با تولید محتوا در فضای مجازی جوانان و نوجوانان ایران را به خیال خود هدایت میکند تا به اهداف و نقشههای خود که ضربه زدن به نظام است، برسند، اما در این میان برخی از جوانان و نوجوانان کشور به عنوان افسران جنگنرم با تولید محتوای خود در حوزه دیجیتال و فضای مجازی در حال مبارزه با حملات دشمنان هستند.
سردار علیمحمد اکبری افزود: شرکتکنندگان در این رویداد تولید محتوا بیشتر جوانان و نوجوانان دهه ۸۰ هستند که این نکته یادآور رشادت جوانان و نوجوانان دوران ابتدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که برای اعزام به جبهه حتی دست در شناسنامه خود میبردند.
وی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان خلاق درحوزه تولید محتوا و برنامههای نرمافزاری به عنوان افسران جنگ نرم باید با تولیدات خود در حوزه دیجیتال و فضای مجازی به مبارزه با حملات دشمنان بپردازند.
اکبری افزود: جوانان ون وجوانان امروز نشان دادند که همچون نسل ۴۳ سال گذشته و در گام اول انقلاب مقابل دشمن خواهند ایستاد و در گام دوم انقلاب نیز پیروز خواهند شد و پرچم انقلاب اسلامی ایران را به دست صاحب آن حضرت صاحب الزمان مهدی موعود (عج) خواهند رساند.
وی به ارائه طرحها خوب توسط شرکتکنندگان در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اشاره کرد و گفت: امروز اگر جوانان و نوجوانان در فضای مجازی فریب میخورند به دلیل این است که ارتباط آنها با فضای حقیقی کم است.
اکبری افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان ایران و نظام اسلامی بیش از ۲۸ جنگ علاوه بر جنگ هشت ساله بر ایران تحمیل کردند که هدف همه آنها استعمار ملت ایران است و در هیچ کدام یک ازاین جنگها و فتنهها نیز دشمنان نظام پیروز نشدند و مردم و جوانان پای ارزشهای نظام ایستادند و قلهها متعدد را فتح کردند.
به گفته وی، امروز دشمنان نظام میخواهند در مقابل ایران قدرتمند و قوی بایستند و مانند گذشته بر کشور سلطه داشته باشند، اما امروز ملت بزرگ ایران و رهبر در مقابل دشمنان خواهند ایستاد تا تحریمها را به فرصت تبدیل کنند.
مسوول مرکز فضای مجازی سپاه قمر بنیهاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان ۲۰ تیم از ۲۵ آبانماه به مدت ۲ روز با در سه بخش پویانمایی، بازیهای ویژه تلفن همراه و نرمافزارهای ویژه تلفن همراه با یکدیگر رقابت پرداختند، گفت: تیمهای شرکت کننده سه تا پنج نفره بودند.
سرهنگ پاسدار یاسر بیاتی افزود: این رویداد با هدف ایجاد نهضت تولید محتوا دیجیتال تخصصی، شناسایی تیمهای تخصصی تولید محتوا دراستان، حمایت و آموزش و توانمندسازی تیمها برای رسیدن به بازار کسب و کار اجرا شد.
به گزارش ایرنا، پس از ۲ روز رقابت در رشته پویا نمایی تیم "جوانه پویا، "شهید علی لندی" و "کاوش" اول تا سوم، در بخش نزمافزار تیم "ذهن بیدار" ، تیم" شهید سرباز مدیا"، تیم"شهدای لردگان" اول تا سوم و در بخش بازیهای رایانهای نیز تیم "ونوس" و تیم "شهیدفخری زاده" عناوین اول و دوم را کسب کردند.