اختلال در صادرات نفت امارات از بندر فجیره

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:55
تصاویر جدید ماهواره‌ای نشان می‌دهد صادرات نفت امارات از بندر فجیره تحت‌تأثیر اصابت پرتابه‌ها قرار گرفته و احتمال کاهش مجدد صادرات قوت یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از منابع رصدی بین‌المللی، بررسی تصاویر جدید ماهواره‌ای حاکی از آن است که صادرات نفت از بندر فجیره امارات به‌دنبال اصابت پرتابه‌های ناشناس دچار اختلال جدی شده است.

طبق این گزارش، در زمان حاضر تنها ۲ نفتکش در نزدیکی بندر فجیره حضور دارند و فقط یک کشتی غول‌پیکر (VLCC) در محل پهلوگیری ترمینال این بندر مشاهده می‌شود.

تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند با تداوم وضعیت فعلی، صادرات نفت خام امارات در ماه آینده میلادی مجدداً با کاهش همراه شود. این در حالی است که تولید نفت خام این کشور در ماه مارس نیز نسبت به ماه پیش از آن، افت شدید بیش از ۴۵ درصدی را تجربه کرده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.