تا خروج آخرین نظامی صهیونیست به مبارزه ادامه می‌دهیم

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:55
معاون رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان هرگونه مذاکره تحت آتش را رد و تاکید کرد: تا زمانی که آخرین نظامی اسرائیلی از سرزمین ما خارج نشود، نه عقب‌نشینی خواهیم کرد و نه تسلیم می‌شویم.

تا خروج آخرین نظامی صهیونیست به مبارزه ادامه می‌دهیم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معاون رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان در گفت‌و‌گو با الجزیره مباشر، با بیان این‌ که «از دولت آمریکا انتظار نداریم برای تأمین منافع لبنان اقدام کند»، تأکید کرد: مقاومت در لبنان به‌عنوان واکنشی به اشغالگری اسرائیل و تلاش‌های آن برای گسترش نفوذ بر اراضی ما شکل گرفته است.

قماطی با بیان اینکه «اجازه نخواهیم داد اشغالگر اسرائیلی در سرزمین‌های ما باقی بماند»، تصریح کرد: فارغ از آن‌چه اشغالگر انجام دهد، به مقاومت خود ادامه خواهیم داد.

محمود قماطی، با تأکید بر پایبندی حزب‌الله به ادامه نبرد گفت: تا زمانی که آخرین نظامی اسرائیلی از سرزمین ما خارج نشود، نه عقب‌نشینی خواهیم کرد و نه تسلیم می‌شویم.

معاون رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان همچنین هرگونه مذاکره تحت آتش را رد کرد و گفت: حزب‌الله هیچ‌گونه گفت‌و‌گو در شرایط تداوم حملات و فشار نظامی را نمی‌پذیرد.

محمود قماطی تأکید کرد: ما خواهان هیچ‌گونه درگیری داخلی نیستیم و در پی حفظ وحدت ملی هستیم. مذاکرات با دشمن می‌تواند به‌صورت غیرمستقیم انجام شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.