ستاره لیگ برتر ایران به دسته ۵ لالیگا رفت + عکس

همشهری آنلاین پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 10:17
ستاره سابق باشگاه فولاد و گل‌گهر راهی تیمی در دسته پنجم فوتبال اسپانیا شد!

به گزارش همشهری آنلاین روبرتو تورس، ستاره سابق اوساسونا که اواسط لیگ بیست‌ودوم با نظر جواد نکونام راهی فولاد شد، این روزها در سطوح پایین فوتبال اسپانیا بازی می‌کند. این ن هافبک ۳۶ ساله که سابقه بازی برای گل‌گهر سیرجان را هم دارد، ابتدا در اقدامی عجیب راهی اینتر اسکالدس آندورا شد و پس از چند ماه حضور در این تیم به اسپانیا برگشت تا برای خیمناستیک در سطح سوم این کشور بازی کند.

تورس پس از ناکامی خیمناستیک در صعود به لالیگا۲ از این تیم جدا شد و مدتی بدون تیم بود تا اینکه اخیرا با تیم اوریهوئلا در دسته چهارم اسپانیا قرارداد امضا کرد. ستاره سابق اوساسونا اخیرا از این تیم هم جدا شده و به تیم بیدزارا در سطح پنجم فوتبال اسپانیا پیوسته است.

ستاره لیگ برتر ایران به دسته ۵ لالیگا رفت + عکس

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.