خشم مدیرعامل پرسپولیس؛ چطور رویتان می‌شود از باشگاه پول بگیرید | بیایید فسخ کنید و بروید

همشهری آنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 01:02
مدیرعامل پرسپولیس پس از شکست این تیم برابر چادرملو و ناکامی در رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا گفت: قطعا تغییرات زیادی در تیم خواهیم داشت.

به گزارش همشهری آنلاین حدادی بعد از شکست پرسپولیس گفت:

نمی دانم چه نوع بازی کردن بود که بازیکنان تیم انجام دادند.

نیمی از این تیم مدعی است که باید در تیم ملی باشد.

بازیکنی که دنبال کسب و کار است معلوم است تمرکز ندارد.

پرسپولیس تیمی که ۳ جلسه تمرین کرده را نمی‌تواند ببرد.

بازیکن باید جواب بدهد چون پول گرفته است.

همه این بازیکن ادعا دارند که ۱۰ سال است در پرسپولیس هستند.

نمی‌دانم سروش رفیعی کجاست، خلیلی با او تماس گرفت ولی به تمرین نیامد.

اول فصل من این تیم را نبستم.

این تیم باید جوان شود و پوست اندازی در آن صورت بگیرد.

این تیم بدون سرمربی هم باید این بازی را می‌برد.

برخی از بازیکنان باید خجالت بکشند.

اسکوچیچ یکی از گزینه‌های ماست و باید در مورد او صحبت کنیم.

توافقی با خداداد عزیزی نشده است اما به همراه محسن خلیلی گزینه سرپرستی پرسپولیس هستند.

بازیکن پرسپولیس رویش می‌شود پول از باشگاه بگیرد؟

من اسم نمی‌آورم ولی خود بازیکنان باید بررسی کنند که آیا در پرسپولیس بمانند یا خیر.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.