بیش از ۲ میلیون وسیله نقلیه درجاده‌های کشور تردد کردند

صدا و سیما پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 15:17
رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور از متوسط تردد دو میلیون و ۱۸۶ هزار وسیله نقلیه بین استان در سطح راه‌های کشور طی روز‌های اول تا ۱۵ اردیبهشت خبر داد.

بیش از ۲ میلیون وسیله نقلیه در نیمه اول اردیبهشت درجاده‌های کشور  تردد کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما محمد پورتیموری گفت: ترددها توسط ۳۰۳۴ سامانه ترددشمار برخط ثبت شده و بیشترین تردد در روز ۱۱ اردیبهشت با دو میلیون و ۴۵۵ هزار وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

‌وی افزود: با فعالیت ۱۳۱۳ دوربین نظارت تصویری و ۱۸۸ تابلو پیام متغیر و ترافیک‌نما در سطح راه‌های کشور، عملیات مدیریت ترافیک و رصد تردد وسایل نقلیه در سطح محورهای بین‌شهری کنترل می‌شود.

‌رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: براساس آمار تردد وسیله نقلیه از استان تهران به سایر استان‌ها، استان‌های مازندران با ۲۴ درصد، گیلان با ۱۹ درصد و قزوین با ۱۲ درصد، مقصد بیشترین سفرها بوده‌اند.

همچنین با نصب ۱۰ هزار و ۱۹۳ ردیاب بر روی ماشین آلات پور تیموری خاطرنشان کرد : ماشین‌آلات راهداری فعال در سطح راه‌های کشور، امکان نظارت بر عملکرد این ناوگان فراهم شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید