حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران در ۲۰ اردیبهشت

الف پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 16:41
مرکز مبادله ایران روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه میزبان یکصد و چهل و پنجمین حراج شمش طلا خواهد بود.

به گزارش مرکز مبادله طلا و ارز ایران، طبق اعلام این مرکز، متقاضیان فقط تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۹ اردیبهشت فرصت دارند برای حضور در این حراج ثبت‌نام کنند.

برای شرکت در این رویداد، واریز ۵۰ میلیارد ریال (۵ میلیارد تومان) وجه‌الضمان به ازای هر شمش الزامی است. همچنین متقاضیان باید پروانه کسب معتبر و ثبت‌شده در درگاه ملی مجوزها داشته و شرایط مندرج در شیوه‌نامه شماره ۱۰ مرکز مبادله ایران را رعایت کنند.

بر اساس اطلاعیه مرکز مبادله، گروه‌های زیر مجاز به خرید در این حراج هستند:

-فروشندگان عمده شمش طلا

-تولیدکنندگان مصنوعات طلا

-خرده‌فروشان طلای آبشده

-سکوهای برخط خرید و فروش طلای آب‌شده، مصنوعات طلا و جواهر

این حراج با هدف سامان‌دهی معاملات شمش طلا و حمایت از فعالان قانونی صنعت طلا برگزار می‌شود.
 
 
 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.