تصمیم مهم برای کنترل بازار؛ خودرو به‌صورت هفتگی عرضه می‌شود

اقتصادنیوز پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 17:18
اقتصادنیوز:معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: برای کاهش التهاب بازار خودرو، مقرر شده خودروسازان عرضه‌های هفتگی داشته باشند تا مصرف‌کنندگان بتوانند بدون واسطه از کارخانه خرید کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: برای کاهش التهاب بازار خودرو، مقرر شده خودروسازان عرضه‌های هفتگی داشته باشند تا مصرف‌کنندگان بتوانند بدون واسطه از کارخانه خرید کنند.

احمد شانیان افزود: عرضه خودرو طی هفته‌های آتی استمرار خواهد داشت، در این فروش‌ها هم خودروسازان داخلی و هم شرکت‌های وارداتی محصولات خود را عرضه می‌کنند.

 وی گفت: انتظارات تورمی از یک سو و سوداگران بازار خودرو از سوی دیگر باعث رشد قیمت در بازار شده‌اند، افزایش تولید و عرضه خودرو می‌تواند از هیجانات کاذب در بازار بکاهد.

معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای سازمان حمایت افزود: قیمت‌های کارخانه‌ای تغییرات چندانی نداشته و آخرین تغییر قیمت در کارخانه‌ها مربوط به اسفند سال گذشته است، امسال فقط تغییرات دیون دولتی بر قیمت کارخانه اضافه شده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.