فاکس نیوز: آمریکا به قشم و بندرعباس حمله کرد | شبکه خبر: آمریکا برای خارج کردن دو فروند کشتی به برخی نقاط ضربه زد | تسنیم: ایران به 3 ناوشکن آمریکا حمله کرد

اقتصادنیوز جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 00:28
اقتصادنیوز: ایالات متحده حملاتی را به بندر قشم و بندرعباس ایران انجام داده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، فاکس نیوز مدعی شد: ایالات متحده حملاتی را به بندر قشم و بندرعباس ایران انجام داده است، اما یک مقام ارشد آمریکایی می‌گوید این به معنای از سرگیری جنگ نیست.

همچنین شبکه خبر تاکید کرد: آمریکا برای خارج کردن دو فروند کشتی خود اقدام به ضربه زدن به برخی نقاط کرد اما بلافاصله با واکنش محکم نیروهای ما مواجه شد

تسنیم نیز خبر داد؛  ۳ ناوشکن آمریکایی در نزدیکی تنگه هرمز هدف حمله نیروی دریایی ایران قرار گرفت.

ناوشکن‌های نیروی تروریستی آمریکا به سمت دریای عمان در حال فرار هستند. حمله به ناوشکن‌های متخاصم آمریکایی از طریق موشک و پ‍هپادهای انتحاری صورت گرفته است.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.