امضاء قرارداد گسترش همکاری های مشترک میان بانک شهر و شهرداری مشهد

تابناک شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 14:51
قرارداد گسترش همکاری های مشترک میان بانک شهر و شهرداری مشهد طی نشستی با حضور جمعی از مدیران ارشد دوطرف و با تمرکز بر ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و زیرساخت های شهری مشهد مقدس به امضاء رسید.

امضاء قرارداد گسترش همکاری های مشترک میان بانک شهر و شهرداری مشهد

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در این نشست که با حضور دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر، محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد مقدس برگزار شد؛ ارتقای خدمات در حوزه حمل و نقل عمومی، توسعه زیرساخت‌های هوشمند شهری و بهبود کیفیت خدمات شهری برای شهروندان با امضای قراردادی در دستور کار دوطرف قرار گرفت.
دکتر سیدمحمدمهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر با اشاره به ارتباط نزدیک این بانک با شهرداری های سراسر کشور به خصوص شهرداری کلانشهر مشهد، گفت: در این نشست موضوعات تفاهم فی مابین مرور و انعقاد قرارداد اوراق مشارکت نیز به عنوان رکن ضامن و با عاملیت بانک شهر مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر احمدی تصریح کرد: همچنین نحوه تسویه دیون شهرداری نیز بار دیگر مرور شد و در خصوص پروژه توسعه کارت های الکترونیک شهری در اتوبوسرانی و مترو در مشهد نیز قراردادی منعقد شد.
محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد نیز، تاکید کرد: خوشبختانه تعاملات و ارتباطات میان بانک شهر و شهرداری بسیار خوب و نزدیک است؛ به طوری که تاثیرات این بانک در تمامی کلان پروژه‌های شهر مشهد بسیار مشهود، پررنگ و قابل قدردانی است.
وی افزود: قراردادی با شرکت راهبرد هوشمند شهر به عنوان یکی از شرکت های تابعه بانک شهر، به امضا رسید و مقرر شد خدمات کیف پول در حوزه های مختلف به خصوص حمل و نقل و به روزرسانی زیرساخت ها و تجهیزات مورد نیاز در قطار شهری ارائه شود.
همچنین در ادامه این نشست، میثم نمازی مدیرعامل شرکت راهبرد هوشمند شهر نیز با تشریح ابعاد اجرایی این پروژه اظهار کرد: شرکت راهبرد هوشمند شهر پیش از این کیف پول جامع شهری را در مشهد راه‌اندازی کرده و شبکه فروش را نیز در این شهر به بهره‌برداری رسانده است. با انعقاد این قرارداد، شبکه کسر نیز در ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد مستقر می‌شود تا زنجیره خدمات پرداخت دیجیتال شهری در این بخش تکمیل شود.
در پایان لازم به ذکر است، بر اساس قرارداد منعقدشده میان بانک شهر و شهرداری مشهد، پرداخت‌های دیجیتال این شهر در شبکه اتوبوسرانی از حالت آفلاین خارج شده و تراکنش‌های آنلاین جایگزین خواهند شد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.