اقتصادنیوز: خبرنگار الجزیره میگوید که احتمالا تهران ارسال پاسخ خود را به جای پیروی از زمانبندی آمریکا تا پایان هفته به تأخیر بیندازد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، نورالدین الدغیر خبرنگار الجزیره در تهران نوشت: بازتعریف قواعد درگیری حتی در
مذاکرات دارد رخ میدهد.
وی افزود: احتمال دارد تهران ارسال پاسخ خود را به جای پیروی از زمانبندی واشنگتن، تا پایان هفته به تأخیر بیندازد، زیرا تهران بر اساس فضای عمومی، نه خواهان تسلیم شدن در برابر زمانبندیهای آمریکایی است و نه میخواهد بازار انرژی اسیر مواضع آمریکا باشد.
گفتنی است «مارکو روبیو» وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفته بود که آمریکا باید امروز پاسخ ایران به پیشنهاد آتشبس را دریافت کند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.