مترو از فردا در این ایستگاه‌ها دوباره توقف می‌کند

اقتصادنیوز شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 21:20
اقتصادنیوز: خدمت رسانی ۵ ایستگاه خط ۷ متروی تهران از یکشنبه آغاز می شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پس از انجام بخش مهمی از عملیات فنی، عمرانی و تست‌های تخصصی، خدمات مسافری در ایستگاه‌های بسیج، آهنگ، چهل‌تن دولاب، شهدای هفده شهریور و میدان قیام واقع در خط ۷ مترو، از ساعت۵:۳۰ صبح یکشنبه برقرار خواهد شد.

این اقدام به معنای بازگشت کامل این ایستگاه‌ها به چرخه بهره‌برداری و از سرگیری خدمات رسانی عادی است.

بر اساس این اطلاعیه، قطارهای خط ۷ از روز یکشنبه با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در تمامی ایستگاه‌های یاد شده مسافران را پذیرش خواهند کرد و خدمات‌رسانی در این بخش از خط ۷ به حالت پیشین باز خواهد گشت. 

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این راستا، از صبرو شکیبایی شهروندان محترم بابت هرگونه محدودیت و مشکلاتی که در طول دوره اجرای عملیات فنی ایجاد شد، قدردانی کرد. همچنین، این شرکت از همکاری و حمایت مؤثر شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران که در ارائه خدمات حمل‌ونقل جایگزین در مدت اجرای محدودیت‌های عملیاتی نقشی کلیدی ایفا کردند، تقدیر و تشکر کرد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.