بازگشایی سقف بهینه‌سازی کد تعرفه‌های وزارت صمت

دنیای اقتصاد یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 00:04
دنیای اقتصاد: سامانه جامع تجارت اعلام کرد متقاضیان از صبح یکشنبه ۲۰ اردیبهشت می‌توانند از باقیمانده سقف بهینه‌سازی کد تعرفه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ثبت‌سفارش استفاده کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، سامانه جامع تجارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت، از روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ ساعت ۸ صبح، امکان استفاده از باقیمانده سقف بهینه‌سازی کد تعرفه‌های مربوط به این وزارتخانه برای متقاضیان فراهم می‌شود. بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان می‌توانند با استفاده از ظرفیت باقی‌مانده سقف بهینه‌سازی کد تعرفه‌ها نسبت به ثبت‌سفارش اقدام کنند. همچنین کاربران سامانه جامع تجارت با نقش بازرگان حقیقی یا حقوقی می‌توانند با وارد کردن کد تعرفه مورد نظر خود در مسیر تعیین‌شده در سامانه، میزان باقیمانده قابل استفاده از سقف بهینه‌سازی هر کد تعرفه را مشاهده کنند. گفتنی است این امکان با هدف مدیریت بهتر ثبت‌سفارش‌ها و اطلاع بازرگانان از ظرفیت باقی‌مانده هر کد تعرفه در سامانه جامع تجارت فراهم شده است.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.