معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با استفاده از راه حلهای مدیریت مصرف از جمله نصب کاهندههای مصرف، قبض آب یک مشترک از ۱۱۹ میلیون تومان در سال ۱۴۰۴ به ۴ میلیون تومان رسیده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ اسماعیل محسنینسب، معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران: با استفاده از راه حلهای مدیریت مصرف از جمله نصب کاهندههای مصرف، قبض آب یک مشترک از ۱۱۹ میلیون تومان در سال ۱۴۰۴ به ۴ میلیون تومان رسیده است.
مشترکانی که داوطلبانه بر شیرآلات خود کاهنده مصرف نصب کنند، در ماههای گرم سال بر قبض آب آن ها، ۳۰ درصد تخفیف اعمال میشود.
گزارش از محبوبه شریفی گل خبرنگار خبرگزاری صداوسیما
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.