ترامپ: ۴۷ سال ایرانی‌ها ما را منتظر نگه داشته‌اند

اقتصادنیوز یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 22:17
اقتصادنیوز: ترامپ در تروث سوشال نوشت: ایران به مدت ۴۷ سال با ایالات متحده و بقیه جهان بازی کرده است (تأخیر، تأخیر، تأخیر!) و سپس سرانجام وقتی باراک حسین اوباما رئیس‌جمهور شد، به «گنج» رسید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تروث سوشال نوشت:

ایران به مدت ۴۷ سال با ایالات متحده و بقیه جهان بازی کرده است (تأخیر، تأخیر، تأخیر!) و سپس سرانجام وقتی باراک حسین اوباما رئیس‌جمهور شد، به «گنج» رسید. 

او نه تنها با آنها خوب بود، بلکه عالی بود، واقعاً به طرف آنها رفت، اسرائیل و همه متحدان دیگر را کنار گذاشت و به ایران یک فرصت جدید و بسیار قدرتمند برای زندگی داد.

صدها میلیارد دلار و ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد سبز به تهران منتقل شد و روی یک سینی نقره‌ای به آنها داده شد. هر بانکی در واشنگتن دی‌سی، ویرجینیا و مریلند خالی شد — اینقدر پول زیاد بود که وقتی رسید، ایرانی ها نمی‌دانستند با آن چه کنند. آنها هرگز چنین پولی ندیده بودند و دیگر هم نخواهند دید. پول‌ها در چمدان‌ها و کیف‌ها از هواپیما خارج شد و ایرانی‌ها نمی‌توانستند خوش‌شانسی خود را باور کنند. 

آنها بالاخره بزرگ‌ترین ساده‌لوح را پیدا کردند، به شکل یک رئیس‌جمهور آمریکایی ضعیف و احمق. او به عنوان «رهبر» ما فاجعه بود، اما نه به بدی جو بایدن خواب‌آلود! به مدت ۴۷ سال ایرانی‌ها ما را «گول زده‌اند»، ما را منتظر نگه داشته‌اند.

photo_2026-05-10_21-34-29

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.