مشوق‌های مجلس برای کم مصرف‌ها

صدا و سیما پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 13:03
عضو فراکسییون آب و برق  کشور از ارائه مشوق‌های مجلس برای کم مصرف‌ها در حوزه انرژی خبر داد.

 غلامرضا شریعتی نماینده بهشهر  و عضو فراکسییون اب و برق  کشور در مجلس  در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: از تلاش‌های دولت برای بخش تولید و افزایش ظرفیت برق در کشور مطلع هستیم و در دولت چهاردهم ما یک رشد قابل توجه‌ای در صنعت برق داشته‌ایم و همکاران در صنعت برق نهایت تلاش خود را برای  اسایش مردم در نظر داشته و دارند.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند آنچه که ما در حوزه برق و آب سرمایه گذاری می‌کنیم از منابع ملی یعنی از خود مردم این سرمایه گذاری انجام می‌شود و پس ما بتوانیم از منابع ملی کشورمان حفاظت کنیم باید روش بهینه و صرفه‌جویی را انجام دهیم، این روش برای مردم مقرون به صرفه است و دولت با آوردن تکنولوژی‌های جدید می‌توانند در این زمینه کمک کند.

عضو فراکسییون اب و برق  کشور در مجلس افزود: در این خصوص فرهنگ سازی صداو سیما و همچنین استفاده از تکنولوژی‌ها می‌توانند ما را در زمینه بهینه سازی انرژی کمک کنند خوشبختانه در این خصوص شرکت‌های دانش بنیان زیادی وجود دارد و این خود می‌تواند کمک کننده برای کاهش مصرف انرژی باشد، همچنین موشوق هایی از سمت مجلس شورای اسلامی برای صنعت آب و برق برای هموطنانی که مصرف بهینه دارند در نظر گرفته شده است و ما در مجلس آمادگی این را داریم که مشوق‌های بهتری برای هموطنان در حوزه‌ای خانگی و کشاورزی داشته باشیم.

شریعتی بیان کرد: اگر ما ۳ درصد مصرف انرژی را کاهش دهیم یک عدد بزرگی از منابع مالی در کشور صرفه جویی می‌شود و از این طریق در بخش‌های موردنیاز معیشت مردم هزینه کنیم.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.