عربستان، عراق را بمباران کرد

پارسینه پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 13:55
رویترز گزارش داد که عربستان اهدافی متعلق به شبه نظامیان شیعه در عراق را بمباران کرده است.

به گزارش پارسینه به نقل از ایسنا، منابع به این رسانه گفتند که جت‌های جنگنده سعودی مناطقی در عراق را هدف قرار داده است که از آنجا حملات موشکی و پهپادی علیه خاک عربستان سعودی انجام شده است. مشخص نیست که آیا حملات عربستان تلفاتی داشته است یا خیر.

منابع همچنین به رویترز گفتند که از کویت نیز حداقل دو بار شبه‌نظامیان در عراق هدف حمله موشکی قرار گرفتند که در یک حمله چندین شبه نظامی کشته و یک مرکز مورد استفاده کتائب حزب‌الله، آسیب دیده است. مشخص نیست که آیا این حملات توسط ارتش آمریکا یا نیرو‌های خود کویت انجام شده است.

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.