سیراب شدن باغ‌ها و مزارع با آب زاینده رود

صدا و سیما پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 14:07
با تصمیم کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی و به منظور تامین نیاز‌های آبی بخش کشاورزی، خروجی آب از سد زاینده رود از ۱۰ خرداد افزایش می‌یابد.

سیراب شدن باغ ها و مزارع با آب زاینده رود
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شرکت آب منطقه‌ای اصفهان امروز پنجشنبه اعلام کرد؛ در پی تأکید و پیشنهاد اصناف کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی و بر اساس مصوبه کارگروه ملی سازگاری با کم آبی، خروجی سد زاینده رود از دهم خردادماه با هدف توزیع آب کشاورزی حوضه زاینده رود افزایش می‌یابد.

در این اطلاعیه تاکید شده که این تصمیم با در نظر گرفتن وضعیت منابع آبی و پیش‌بینی‌های لازم اتخاذ شده است.

هفته گذشته نیز خروجی آب سد زاینده رود با هدف تأمین آب مورد نیاز باغ‌های غرب استان اصفهان افزایش یافته بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.