زخمی شدن ۱۷ نظامی صهیونیست در حملات پهپادی حزب الله طی دو هفته گذشته

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 14:51
رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه نظامیان اشغالگر در جنوب لبنان هر لحظه از حملات پهپادی حزب الله هراس دارند، اعلام کرد که طی دو هفته گذشته ۱۷ نظامی در این حملات زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد شمار اسرائیلی‌هایی که طی دو هفته گذشته در حملات پهپادی حزب‌الله زخمی شده‌اند، به ۱۷ نفر افزایش یافته است.

در ادامه گزارش این روزنامه به نقل از یک منبع نظامی اذعان شده است که نظامیان اسرائیلی در لبنان با جلیقه و کلاه ایمنی تردد می‌کنند و نمی‌دانند پهپادها چه زمانی آنها را هدف قرار خواهند داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.