
به گزارش گروه تجارت خارجی خبرگزاری صدا و سیما، با دستور سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، اعضای کارگروه راهاندازی و توسعه مناطق آزاد جدید به مناطق آزاد سرخس و دوغارون اعزام شدند تا روند استقرار زیرساختهای اجرایی، گمرکی و سازمانی این مناطق بهصورت میدانی بررسی و عملیاتی شود.
در جریان این مأموریت و با حضور اعضای کارگروه، معاونان و مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، اعضای هیئتمدیره و مدیران منطقه آزاد سرخس، فرآیند استقرار سامانههای گمرکی، ثبت شرکتها و فعالسازی خدمات تجاری در این منطقه وارد مرحله اجرایی شد.