آغاز مرحله عملیاتی منطقه آزاد سرخس با استقرار زیرساخت‌های گمرکی

صدا و سیما پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 16:17
دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از آغاز مرحله عملیاتی منطقه آزاد سرخس خبر داد.

***آغاز مرحله عملیاتی منطقه آزاد سرخس
به گزارش گروه تجارت خارجی خبرگزاری صدا و سیما، با دستور سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، اعضای کارگروه راه‌اندازی و توسعه مناطق آزاد جدید به مناطق آزاد سرخس و دوغارون اعزام شدند تا روند استقرار زیرساخت‌های اجرایی، گمرکی و سازمانی این مناطق به‌صورت میدانی بررسی و عملیاتی شود.

در جریان این مأموریت و با حضور اعضای کارگروه، معاونان و مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران منطقه آزاد سرخس، فرآیند استقرار سامانه‌های گمرکی، ثبت شرکت‌ها و فعال‌سازی خدمات تجاری در این منطقه وارد مرحله اجرایی شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.