معاون وزیر نفت در امور برنامهریزی در بازید از پالایشگاههای آسیبدیده پارس جنوبی از تلاشها و حضور جهادی کارکنان این مجتمع گازی در روزهای جنگ تحمیلی سوم قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، احمد زراعتکار در بازدید میدانی از پالایشگاههای گاز مجتمع پارس جنوبی، ضمن قدردانی از تلاشها و حضور جهادی کارکنان این مجتمع در روزهای جنگ تحمیلی سوم، بر اهمیت تداوم پایداری جریان گاز کشور تأکید کرد.
وی در این بازدید از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اقدامات انجامشده و روند آواربرداری تأسیسات آسیبدیده مجتمع گازی پارس جنوبی قرار گرفت و پیشرفت عملیات بازسازی را مورد بررسی قرار داد.
یادآوری میشود برخی از پالایشکاههای مجتمع گازی پارس جنوبی در ۲۷ اسفند ۱۴۰۴، در پی حمله ددمنشانه دشمن متجاوز، دچار آسیب شدند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.