مرتس: من گفتگوی خوبی با ترامپ داشتم/ ما توافق کردیم که ایران باید همین حالا پای میز مذاکره بیاید

اقتصادنیوز جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 17:57
اقتصادنیوز: صدراعظم آلمان در گفتگو با ترامپ، بر ضرورت بازشدن تنگه هرمز و جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تاکید کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «فردریش مرتس» صدراعظم آلمان امروز (جمعه) به‌صورت تلفنی با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفتگو کرد.

مرتس درباره این تماس تلفنی گفت: «من گفتگوی خوبی با ترامپ داشتم و ما توافق کردیم که ایران باید همین حالا پای میز مذاکره بیاید».

شبکه «الجزیره» به نقل از وی گزارش داد:‌ «ایران باید تنگه هرمز را باز کند و باید از دستیابی آن به سلاح‌های هسته‌ای جلوگیری شود».

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.